Персональний сайт Думбай Тетяни Миколаївни
 Контрольна робота в 10 класі за оповіданнями А.П.Чехова

Контрольна робота в 10 класі

за  оповіданнями А.П.Чехова

 

       Завдання з вибором однієї правильної відповіді

  1. Позначте, герою якого оповідання А.П.Чехова належать слова: «Коли б чого не сталося»:

    А  «Дама з собачкою»;

    Б  «Ротшильдова скрипка»;

    В  «Людина у футлярі»;

    Г  «Іонич».

  1. Позначте оповідання А.П.Чехова, у якому сцена зустрічі в театрі є кульмінаційною:

    А  «Дама з собачкою»;

    Б  «Ротшильдова скрипка»;

    В  «Людина у футлярі»;

    Г  «Іонич».

  1. Укажіть, кому з героїв оповідань А.П.Чехова належать слова: «Ось, звольте бачити,

захворів мій предмет»:

    А  Гуров;

    Б  Яків Бронза;

    В  Анна Сергіївна;

    Г  Варенька.

  1. Найвищим взірцем для А.Чехова була проза:

    А   О.Пушкіна  і  Г. де Мопассана;

    Б    М. Лермонтова  і  О. де Бальзака;

    Г    М.Гоголя  і  Ч. Діккенса;

    Д   Ф.Достоєвського  і  Г. Флобера.

 

      Завдання з вибором кількох правильних відповідей

  1. Позначте риси, які характеризують саме оповідання Чехова:

    А  наявність багатьох дійових осіб;

    Б  лаконічність;

    В  підкреслена увага до деталі;

    Г   значний обсяг творів;

    Д  використання підтексту;

    Е   поєднання гумору, гротеску, іронії з трагічними нотами.

  1. Визначте, які з вказаних творів за жанром є п’єсами:

    А   «Дама з собачкою»;

    Б   «Вишневий сад»;

    В   «Чайка»;

    Г   «Палата № 6»;

    Д   «Учитель словесності»;

    Е   «Дядя Ваня»;

    Є   «Хамелеон».

  1. Свої перші твори А.Чехов друкував під псевдонімами:

    А   «Дядько свого дядька»;

    Б    «Антоша Чехонте»;

    В   «Людина без селезінки»;

    Г    «Антоша Антохін»;

    Д   «Брат свого брата»;

    Е   «Невідомий лікар».

 

       Завдання на встановлення відповідності

  1. Встановіть відповідність між героями оповідань А.Чехова та їхніми характеристиками

    А   «Всілякі порушення, ухиляння, відступи від правил                                       1. Дідеріц Анна Сергіївна

            засмучували його… Він дуже хвилювався і все говорив,                              2.  Гуров

            коли б чого не сталося»                                                                              3.  Яків Бронза                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   4.  Бєліков

      Б    «Йому не виповнилося ще сорока, але в нього була вже       

            дочка дванадцяти років і два сини-гімназисти. Його одружили

            рано, коли він  був ще студентом другого курсу. Зраджувати

            він [дружині] почав уже давно, зраджував часто…»

     В    «Молода дама, невисока на зріст блондинка, в береті; за нею

            біг білий шпіц»

     Г    «Робив труни добрі, міцні… Крім ремества, невеликий

            прибуток давала йому також гра на скрипці»

 

  1. Встановіть відповідність між ознаками оповідання і п’єси.

     А    невеликий обсяг;

     Б     характери персонажів розкриваються через їхні дії;                    1. Оповідання

     В    відсутність портретних описів;                                                       2. П’єса

     Г    зазвичай висвітлюється  одна подія з життя героя;

     Д    наявність у творі монологів, діалогів;

     Е    незначна кількість персонажів.  

 

Завдання на встановлення хронологічної послідовності

  1.   Розташуйте в хронологічній послідовності події, що відбуваються в оповіданні «Дама з собачкою».

     А     «Я приїду до Вас у Москву»;

     Б     «Він ходив і все більше ненавидів сірий паркан»;

     В     «Пора й мені на північ»;

     Г     «Обом ясно було, що до кінця ще далеко»;

     Д     «Театр був повний»;

     Е     «Щось у ній є жалюгідне все-таки».

 

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

  1. Напрям у мистецтві останньої третини  ХІХ ст., стрижнем якого є «культ враження» з притаманною йому самоцінністю безпосередніх мінливих відчуттів. Художній образ будується на недомовках і натяках; замальовкам властиві фрагментарність та етюдність.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  1. Виразна подробиця, яка допомагає зрозуміти внутрішній зміст, ідею твору або викликає певні

асоціації, створює певний настрій у читача, може бути домінантою цілого твору, - це …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЛЮЧ

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

В

А

Б

А

Б,В,Д,Е

Б,В,Е

Б,В,Д

А-4, Б-2, В-1, Г-3

1 – А,Г,Е;

2 – Б,В,Д.

1-Е, 2-В, 3-Б, 4-Д, 5-А, 6-Г.

Імпресіонізм

Художня деталь

 

Четвер, 25.04.2024, 18:05
Приветствую Вас Гість
Главная | Регистрация | Вход
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наш опрос
Откуда Вы узнали о сайте?
Всього відповідей: 68
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz