Персональний сайт Думбай Тетяни Миколаївни
 Контрольна робота в 10 класі за романом Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста»

Контрольна робота в 10 класі

за романом  Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста»

Закриті завдання з вибором однієї правильної відповіді

  1. Визначте жанровий різновид роману «Пригоди Олівера Твіста» Ч.Діккенса:

А   морально-психологічний;

Б   філософський;

В   детективний;

Г   роман виховання.

  1. Визначте  засіб комічного, використаний у цитаті: «Сім з половиною пенсів на тиждень – це чималі гроші на утримання дитини; за сім з половиною пенсів можна купити стільки харчів, що вони, чого доброго, переобтяжать дитячий шлунок»:

А   гумор;

Б    іронія;

В   сарказм;

Г   сатира.

  1. Фейгін намагався долучити Олівера Твіста до чорних справ своєї шайки з причини:

А   йому не доставало ще одного хлопчика у розбійницькій групі;

Б    через ненависть до Олівера;

В   уклав угоду з Сайксом, що зможе зробити з хлопчика злочинця;

Г   виконував доручення Монкса.

  1. Джек Докінс – це справжні ім’я та прізвище:

А   Сайкса;

Б    Чарлі Бейтса;

В   Спритного Пройда;

Г    Фейгіна.

  1.  Позначте, про який «найголовніший закон природи» згадує Ч.Діккенс в епізоді переслідування Олівера після пограбування старого джентльмена Пройдою і Чарлі Бейтсом:

А   гуманність;

Б   завбачливість;

В   самозбереження;

Г   взаємопідтримка.

  1. Про  цей «найголовніший закон природи» також згадується у творі:

А   Стендаля «Червоне і чорне»;

Б   О.Бальзака «Гобсек»;

В   Гі де Мопассана «Пампушка»;

Г   Гі де Мопассана «Місячне світло».

Завдання з вибором кількох правильних відповідей

  1. Позначте ознаки художнього світу Ч.Діккенса:

А   дослідження причин та умов формування характерів, розкриття особистості персонажів під кутом аналізу їхніх взаємин з іншими людьми;

Б    провідна роль прийому антитези; примхливі сполучення реального та ірреального;

В   найпопулярніші герої творів – діти, злочинці, «диваки»;

Г   увага до внутрішнього світу героїв, підкорення характеру персонажа певній ідеї;

Ґ   принцип оцінювання героя і його духовних шукань на тлі народного життя та у порівнянні з практичним життєвим досвідом і уявленнями народу;

Д  акцентування моральної переваги довірливих, добрих душ над представниками раціонально-прагматичного мислення;

Е  пафос пристрасних пошуків істини, форм духовного єднання людей.

  1. Позначте, автором яких романів є Ч.Діккенс:

А   «Посмертні записки Піквікського клубу;

Б    «Девід Коперфілд»; 

В    «Пармський монастир»;

Г     «Брати Карамазови»;

Ґ     «Домбі і син».

Завдання на встановлення відповідності

  1. Позначте, про кого з персонажів ці слова:

А   «Стара вихователька була жінка мудра і досвідчена; вона

                  знала, що корисно дітям, а ще краще розуміла, що корисно

                  їй самій».          

            Б    «Якби він міг знати, що він сирота, полишений на милість

                   парафіяльних титарів і наглядачів, то, повно, кричав би                          1. Браунлоу

       ще дужче».                                                                                                    2. Місіс Менн

                                                                                                                               3. Ненсі

В   «Старий джентльмен мав вельми поважний вигляд: напудрене              4. Фейгін

       волосся, золоті окуляри, темно-зелений сюртук з чорним                       5. Сайкс

       оксамитовим коміром і білі штани…».                                                       6. Олівер

Г   «Вона похитнулась і впала, заливаючись кров’ю, що линула з

      глибокої рани на лобі;…останнім своїм подихом звернулася

      до Творця, благаючи про милосердя».

Ґ    «Часом він обертався, сповнений відчайдушної рішучості

      відігнати примару,.. але волосся на голові в нього ставало

      сторч і кров холола в жилах, тому що примара оберталася

      разом з ним і знову опинялася в нього за плечима».

Д    Він «…виголошував палкі промови про злочинність ледарства

      та неробства і прищеплював їм любов до праці, залишаючи їх

      без вечері».

Завдання на встановлення хронологічної послідовності

  1. Визначте послідовність подій у житті Олівера Твіста:

А   пограбування будинку Рози;

Б    робітний дім;

В   лікування у містера Браунлоу;

Г    потрапляння до шайки Фейгіна;

Ґ    робота у трунаря;

Д   суд;

Е   всиновлення старим джентльменом.

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

  1. Тип художньої образності, який ґрунтується на примхливому поєднанні фантастичного і реального, прекрасного  і потворного, трагічного і комічного

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  1. Напрям у літературі та мистецтві кінця ХVІІІ - першої половини ХІХ ст., в центрі уваги якого – людська особистість у всій багатогранності її духовних виявів; протиставлення ідеальних уявлень буденній реальності; жадання ідеалів краси та гармонії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 КЛЮЧ

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

Г

Б

Г

В

В

Б

А,В,Г,Д

А,Б, Ґ

А-2, Б-6, В-1, Г-3, Ґ-5, Д-4

1- Б, 2- Ґ, 3-Г, 4-Д, 5-В, 6-А; 7-Е.

гротеск

романтизм

Четвер, 25.04.2024, 22:38
Приветствую Вас Гість
Главная | Регистрация | Вход
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 46
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz