Контрольна робота в 11 класі
за темою «Із драматургії кінця ХІХ – поч. ХХ століття»
Завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді
- Позначте прізвище драматурга, який стояв біля витоків «нової драми»;
А Г.Ібсен;
Б А.Чехов;
В Б. Шоу;
Г М.Метерлінк.
- В якому рядку вірно визначено драматургів, які працювали у жанрі «нової драми»:
А Г.Ібсен, В.Шекспір, А.Чехов;
Б А.Чехов, Б.Шоу, Ж.-Б. Мольєр;
В Г.Ібсен, Б.Шоу, А.Чехов
- Позначте прізвище письменника, який висловив принципи оновлення драматургії у статті «Квінтесенц3ія ібсенізму»:
А Г.Ібсен;
Б А.Чехов;
В Б. Шоу;
Г М.Метерлінк.
- Укажіть, як називається конфлікт, зосереджений на внутрішньому світі персонажів:
А психологічний;
Б побутовий;
В соціальний;
Г філософський.
- П’єса Г.Ібсена «Ляльковий дім» за жанром є:
А драмою;
Б трагедією;
В комедією.
- Визначте хронологічні межі виникнення «нової драми»:
А кінець ХVІІІ- поч. ХІХ ст.;
Б кінець ХVІІ- поч. ХVІІІ ст.;
В кінець ХІХ – поч. ХХ ст.
Завдання з вибором кількох правильних відповідей
- Визначте ознаки «нової драми»;
А зіткнення особистості з навколишнім світом;
Б відкритий фінал;
В романтичний сюжет;
Г дискусія – рушійна сила сюжету;
Ґ наявність авторської позиції;
Д домінування внутрішньої дії над зовнішньою.
- Позначте проблеми, що знайшли відображення в п’єсі «Пігмаліон» Б.Шоу:
А розкриття можливостей людини, реалізація особистості;
Б взаємостосунки у родині;
В прагнення урівняти аристократів і простолюдинів;
Г гендерна нерівність;
Ґ відповідальність людини за свої вчинки.
Завдання на встановлення відповідності
- Встановіть відповідність між персонажами, творами та авторами:
Персонажі
|
Назва твору
|
Автор
|
А Нора, Торнвальд, Крогстад
|
«Чайка»
|
Бернард Шоу
|
Б Тригорін, Трєплєв, Зарєчна
|
"Пігмаліон"
|
Г.Ібсен
|
В Гігінс, Пікерінг, Елайза
|
«Ляльковий дім»
|
А.Чехов
|
Завдання на встановлення хронологічної послідовності
- Встановіть хронологічну послідовність подій у п’єсі А.Чехова «Чайка»:
А Одруження Ніни і Тригоріна
Б Трєплєв приносить Ніні вбиту чайку
В Самогубство Трєплєва
Г Зарєчна грає роль у виставі Трєплєва
Ґ Розмова Зарєчної і Трєплєва після розлуки
Завдання відкритої форми з короткою відповіддю
- Судження, що різко розходиться із загальноприйнятим, суперечить здоровому глузду. У перекладі з грецької означає «неочікуваний, дивний»
- Особливість художнього мислення, творчого методу, який полягає у розкритті трагізму життя через психологічні колізії, поєднанні зовнішньої та внутрішньої дії, інтелектуально-аналітичному підході до подій та образів, філософському осягненні дійсності, широкому використанні підтексту, символіки – це…
КЛЮЧ
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
А
|
В
|
В
|
А
|
А
|
В
|
А,Б,Г,Д
|
А,В,Ґ
|
А – «Ляльковий дім», Г.Ібсен;
Б – «Чайка», А.Чехов;
В – «Пігмаліон», Б.Шоу
|
Г,Б,А,Ґ,В
|
парадокс
|
ібсенізм
|
|
|
Вход на сайт |
|
|
|
Поиск |
|
|
|
Календарь |
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
|
Наш опрос |
|
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|