Персональний сайт Думбай Тетяни Миколаївни
 Контрольна робота в 11 класі за темою «Із драматургії кінця ХІХ – поч. ХХ століття»

Контрольна робота в 11 класі

за  темою  «Із драматургії кінця ХІХ – поч. ХХ століття»

Завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді

  1. Позначте  прізвище драматурга, який стояв біля витоків «нової драми»;

       А     Г.Ібсен;

       Б     А.Чехов;

       В     Б. Шоу;

       Г      М.Метерлінк.

  1. В якому рядку вірно визначено драматургів, які працювали у жанрі «нової драми»:

А     Г.Ібсен, В.Шекспір, А.Чехов;

Б     А.Чехов, Б.Шоу, Ж.-Б. Мольєр;

В     Г.Ібсен, Б.Шоу, А.Чехов

  1. Позначте прізвище письменника, який висловив принципи оновлення драматургії у статті «Квінтесенц3ія ібсенізму»:

А     Г.Ібсен;

Б     А.Чехов;

В     Б. Шоу;

Г      М.Метерлінк.

  1. Укажіть, як називається конфлікт, зосереджений на внутрішньому світі персонажів:

А     психологічний;

Б     побутовий;

В     соціальний;

Г     філософський.

  1. П’єса Г.Ібсена «Ляльковий дім» за жанром  є:

А    драмою;

Б    трагедією;

В    комедією.

  1. Визначте хронологічні межі виникнення «нової драми»:

А    кінець ХVІІІ- поч. ХІХ ст.;

Б    кінець ХVІІ- поч. ХVІІІ ст.;

В    кінець ХІХ – поч. ХХ ст.

Завдання з вибором кількох правильних відповідей

  1. Визначте ознаки «нової драми»;

А    зіткнення особистості з навколишнім світом;

Б     відкритий фінал;

В    романтичний сюжет;

Г    дискусія – рушійна сила сюжету;

Ґ    наявність авторської позиції;

Д    домінування внутрішньої дії над зовнішньою.

  1. Позначте проблеми, що знайшли відображення в п’єсі «Пігмаліон» Б.Шоу:

А    розкриття можливостей людини, реалізація особистості;

Б    взаємостосунки у родині;

В   прагнення урівняти аристократів і простолюдинів;

Г    гендерна нерівність;

Ґ   відповідальність людини за свої вчинки.

Завдання на встановлення відповідності

  1. Встановіть відповідність між персонажами, творами та авторами:

Персонажі

Назва твору

Автор

А  Нора, Торнвальд, Крогстад       

 «Чайка»

Бернард Шоу

Б   Тригорін, Трєплєв, Зарєчна

"Пігмаліон"

Г.Ібсен

В   Гігінс, Пікерінг, Елайза

«Ляльковий дім»

А.Чехов

Завдання на встановлення хронологічної послідовності

  1.  Встановіть хронологічну послідовність подій у п’єсі А.Чехова «Чайка»:

      А   Одруження Ніни і Тригоріна

            Б    Трєплєв приносить Ніні вбиту чайку

В    Самогубство  Трєплєва

Г    Зарєчна грає роль у виставі Трєплєва

Ґ    Розмова Зарєчної і Трєплєва після розлуки

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

  1.  Судження, що різко розходиться із загальноприйнятим, суперечить здоровому глузду. У перекладі з грецької означає «неочікуваний, дивний»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  1. Особливість художнього мислення, творчого методу, який полягає у розкритті трагізму життя через психологічні колізії, поєднанні зовнішньої та внутрішньої дії, інтелектуально-аналітичному підході до подій та образів, філософському осягненні дійсності, широкому використанні підтексту, символіки – це…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЛЮЧ

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

А

В

В

А

А

В

А,Б,Г,Д

 

А,В,Ґ

А – «Ляльковий дім», Г.Ібсен;

Б – «Чайка», А.Чехов;

В – «Пігмаліон», Б.Шоу

Г,Б,А,Ґ,В

парадокс

ібсенізм

 

 

Четвер, 25.04.2024, 16:11
Приветствую Вас Гість
Главная | Регистрация | Вход
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наш опрос
Каким должен быть в Вашем понимании современный педагог?
Всього відповідей: 60
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz