Персональний сайт Думбай Тетяни Миколаївни
 Контрольна робота в 11 класі за творчістю Дж. Джойса, Фр. Кафки, Т.Манна

Контрольна робота в 11 класі

за творчістю Дж. Джойса, Фр. Кафки, Т.Манна

Завдання з вибором однієї правильної відповіді:

  1. Заперечення художніх принципів реалізму й натуралізму, проте утвердження художньої суб’єктивності, використання «потоку свідомості», міфотворчість – це характерні ознаки:

А    реалізму;

Б     романтизму;

В     модернізму;

Г     натуралізму.

  1. Який з романів Т. Манна приніс авторові визнання і згодом був відзначений Нобелівською премією?

А     «Чарівна гора»;

Б      «Доктор Фаустус»;

В      «Будденброки»;

Г       «Йосип та його брати».

  1. Прийом «потоку свідомості» використано у творі:

А    Ф. Кафки «Перевтілення»;

Б     Дж. Джойса «Джакомо Джойс»;

В    Т. Манна  «Маріо і чарівник».

  1. Який з літературних жанрів розвинув і оновив Т. Манн:

А    новела;

Б     повість;

В    роман;

Г     есе.

Завдання з вибором кількох правильних  відповідей:

  1. Позначте, які з цих літературних течій відносяться до авангардизму:

А     футуризм;

Б      естетизм;

В      дадаїзм;

Г      акмеїзм;

Ґ      експресіонізм;

Д      кубізм.

  1. Позначте проблеми, що висвітлюються у творі Ф.Кафки «Перевтілення»:

А     відчуження людини, знецінення й знеособлення особистості;

Б      перевага матеріальних цінностей над моральними;

В     духовне і фізичне страждання людини, що потрапила в життєву катастрофу;

Г     жага свободи, презирство до всіляких форм внутрішнього рабства;

Ґ      змалювання особистості, яка завдяки неординарним духовним задаткам  

        виривається зі свого середовища.

  1. Вкажіть характерні ознаки  художнього світу Т.Манна:

А     відтворення стрімкої динаміки життя, прагнення охопити світ у цілому;

Б     зосередженість на проблемі кризи сучасної західної культури та пошуку

       засобів її подолання;

В     поєднання реалістичних принципів художнього зображення з потужним

        символічним підтекстом;

Г     насиченість сюжету багатими описами та різноманітними відступами;

Ґ      розуміння мистецтва, як явища, спорідненого з природою;

Д     щільне переплетіння тем природи, кохання, мистецтва.

Завдання на встановлення відповідності

  1. Встановіть відповідність між поняттями та їх визначеннями:

А    Спосіб оповіді, який детально показує психічний процес;

       у розповіді відсутня хронологія і логіка

Б     Наявність зв’язків між текстами, завдяки чому тексти       1.Інтертекстуальність

       (або їх частини) можуть відкрито або завуальовано            2.Дадаїзм

       посилатись один на одного.                                                    3. Масова література                                                                                                                                                                                                                                               

В    Авангардистська течія, художня мова якої насичена           4. «Потік свідомості»

       безглуздим сполученням слів і звуків, набором

       випадкових  предметів, псевдомалюнками, елементами

       звуконаслідування

Г    Розважальна й дидактична белетристика, яка друкується

      великими накладами і є складовою «індустрії культури».

  1. Установіть відповідність між цитатою, твором та його автором:

А    «Пустка. Голе помешкання. Тьмяне денне світло.              

       Довге чорне фортепіано: труна музики… Її герб: шолом,   1. «Маріо і чарівник»

       поле червоне і тупий спис, поле чорне.                                      Т.Манн

       Мораль: кохаєш мене, люби й мою парасольку»

Б     «Він лежав на твердій, схожій на панцир спині і, коли        2. «Джакомо Джойс»

       трохи підводив голову, бачив свій дугастий, рудий,                 Дж. Джойс

       поділений  на кільця живіт»

В    «Та не встиг ще завмерти той сміх, як поцілований              3. «Перевтілення»

       горбань ляснув нагайкою біля ніжки стільця»                           Ф.Кафка

Завдання на встановлення правильної хронологічної послідовності

  1. Установіть хронологічну послідовність подій, що відбуваються у творі Т.Манна «Маріо і чарівник»:

А    виступ у кінозалі мандрівного віртуоза Чіпполи;

Б     родина оповідача переїжджає з Гранд-отелю до приватного пансіонату;

В    сплата штрафу оповідачем за порушення «правил громадського купання»;

Г    «мерзенного хлопчика» на пляжі вщипнув за палець маленький краб;

Ґ    «жахливий, фатальний кінець».

Завдання  відкритої форми з короткою відповіддю

  1. Яку назву має тип художньої образності, який ґрунтується на примхливому поєднанні фантастичного і реального, прекрасного і потворного, трагічного і комічного?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Умовний термін для позначення низки художніх течій у літературі й мистецтві, що зародилися на початку ХХ ст. Вирізняється життєбудівничим пафосом, загостреною емоційністю, що нерідко набуває форм епатажу, настановою на руйнування естетичного канону, сміливими експериментами з художньою формою та поетичною мовою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЛЮЧ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

В

В

Б

А

А,В,Ґ,Д

А,Б,В

Б,В,Г

А4, Б1, В2, Г3

А2, Б3, В1

А4, Б1, В3, Г2, Ґ 5

гротеск

авангардизм

 

П`ятниця, 19.04.2024, 10:42
Приветствую Вас Гість
Главная | Регистрация | Вход
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наш опрос
Что Вы читаете?
Всього відповідей: 40
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz