Персональний сайт Думбай Тетяни Миколаївни
 Проект 8 клас

 

Проект зі світової літератури

«Біблійні мотиви у творчості російських поетів»

8 клас

 

Актуальність проекту як навчальної технології

В основі проекту лежать інтереси учня. Участь у проекті забезпечує розвиток ключових  компетентностей учня: уміння вчитися, інформаційної, загальнокультурної; предметних компетентностей: комунікативної, соціальної, самоосвіти і саморозвитку, продуктивної творчої діяльності.

 Під час роботи над проектом учні розвивають уміння орієнтуватися в інформаційному просторі, відпрацьовують навички роботи з літературними джерелами: відбирати необхідний матеріал, систематизувати, аналізувати, співставляти, робити висновки.   

     Виконуючи завдання, які передбачає проект, учні не лише досліджують творчість російських поетів на предмет використання біблійних сюжетів, але й доходять висновків про незмінність і повсякчасну актуальність моральних цінностей. 

 Ключове питання:    значення   біблійних  сюжетів   у  творчості  російських

                                       поетів.

Тематичні питання:

 

·        чому біблійні теми та мотиви були і є улюбленими для багатьох поетів?

·        У чому полягає «вічність» сюжетів Книги книг?

·        Особливості зображення біблійних сюжетів різними художниками слова.

 

·        Значення духовності у світовому товаристві.

Паспорт проектної роботи

 

 

№ п/п

Складова проекту

пояснення

1

Назва проекту

«Біблійні мотиви у творчості російських поетів»

 

2

Керівник проекту

учитель світової літератури           

 

3

Консультанти груп 

учитель світової літератури, російської мови, бібліотекар

4

Навчальні дисципліни, близькі до теми проекту

російська мова, література, образотворче мистецтво, музика                                        

5

Тип проекту

дослідницько-творчий, особистісний

 

6

Домінуючий метод

творчий

 

7

Проект за охопленням

внутрішньокласний

 

8

За тривалістю проведення

короткотривалий (3-4 навчальні години)

 

9

Учасники проекту 

учні 8 класу

 

10

Склад відповідальної проектної групи

голови груп

11

Очікувані продукти проекту

Творча робота «Біблійні  мотиви у творчості російських поетів»;

комп’ютерні презентації за темою.

 

Мета і завдання проекту

 

·        дослідити  творчість російських поетів щодо використання біблійних сюжетів;

·        розвивати уміння компаративно аналізувати  поетичні твори, знаходити інтертекстуальні елементи;

·        навчати будувати промову, виступати перед аудиторією, коротко висловлювати свої думки, чітко інтерпретувати результати досліджень;

·        виховувати повагу до надбань людства, утверджувати моральні цінності;

·        зробити висновок про магічну силу вічних сюжетів Книги книг.

Очікувані результати:

 

           У результаті роботи над проектом учні:

-          набудуть досвіду у пошуку інформації, дослідженні поетичних джерел;

-          виявиться творчий підхід дітей у створенні продукту діяльності;

-          удосконалять навички вільного, аргументованого висловлення думок;

-          удосконалять уміння здійснювати компаративний аналіз віршів різних поетів;

-          розвинуть асоціативне мислення, творчу уяву;

-          зможуть зробити висновок про вищість духовного світу людини над матеріальною стороною життя;

-          розвинуть комунікативні здібності при роботі у групі;

-          навчаться презентувати продукт своєї діяльності;

 

-          удосконалять уміння  здійснювати само-, взаємооцінювання результатів творчої діяльності.

Етапи роботи над проектом:

1.      Визначення  теми проекту.

2.      Окреслення проблеми і мети проекту.

3.      Обговорення структури проекту, складання плану роботи.

4.      Презентація необхідного мовного матеріалу і передкомунікативне тренування.

5.      Збір інформації: звернення до вже відомих знань і життєвого досвіду.

6.      Робота з джерелами інформації.

7.      Робота в групах.

8.      Систематичне обговорення проміжних результатів: учні представляють зібраний матеріал, класні керівники коментують виконану учнями роботу, коригують помилки у вживані мовних одиниць.

9.       Аналіз зібраної інформації, координація дій різних груп.

10.  Підготовка презентації проекту (підсумкового уроку з теми).

11.       Демонстрація результатів проекту (кульмінаційна точка роботи над проектом).

 

12. Оцінка проекту (активність учасників груп, глибина дослідження, рівень креативності учнів).

Набуття учнями знань і вмінь під час виконання проекту

 

 

Зміст роботи

Набуття знань і вмінь

1

Ознайомлення з темою проекту, важливістю тем, висвітлених у Біблії, обсягом виконання роботи

Набуття вмінь для компетентної активної роботи

2

Обговорення теми проекту; складання плану дій для його впровадження; прийняття спільного рішення щодо втілення проекту

Розвиток комунікативних навичок, здатності бачити цінне в поглядах іншого, вести дискусію, приймати рішення

3

Дослідження проблеми (4 підгрупи по 4 учні) :

-бібліотека;

-учителі;

-електронні засоби інформації;

-батьки, інші родичі.

Розвиток умінь пошуку інформації, її обробки та аналізу; уміння підтримувати у групі атмосферу поваги, творчої співпраці; контролювати свої думки, слова, дії. Розвиток здатності до самовираження.

4

Звіт груп про результати роботи. Висунення пропозицій щодо плану дій. Прийняття колективного рішення щодо впровадження проекту.

 

Розвиток здатності бачити перспективу починань, колективно вирішувати справу; розвиток організаторських здібностей, творчих нахилів.

5

Вирішення завдань, пов’язаних з втіленням проекту, через власну практичну діяльність:

-дослідження отриманої інформації (життєвого шляху поетів, їх поетичного доробку;

-складання тез за темою;

-написання спільної творчої роботи;

-підготовка додаткових матеріалів для оформлення доробку.

Здобуття практичних навичок в організації проектної діяльності. Розвиток умінь використовувати набуті знання в практичній діяльності. Самовираження, самовдосконалення.

6

Підбиття підсумків виконаної роботи:

-естетичне оформлення продукту презентації;

-підготовка малюнків, ілюстрацій, комп’ютерної презентації;

-визначення способу представлення роботи.

Розвиток естетичних смаків, уміння відчувати задоволення від результатів праці.

7

Презентація проекту «Біблійні сюжети у творчості російських поетів» (оформлення звітів, рекомендацій у роботі над проектом).

Розвиток навичок зв’язного мовлення. Розвиток естетичних смаків, художніх здібностей.

8

Презентація проекту на підсумковому уроці з теми та загальношкільному заході у рамках тижня зарубіжної літератури.

Розвиток ораторських здібностей, усного та писемного мовлення. Розвиток умінь доводити, аргументовано відповідати на поставлені запитання.

9

Оцінка та самооцінка процесу виконання проекту й результатів власних дій:

-

-

-

-

-

-

Уміння давати оцінку власним діям, порівнювати план та результат, прогнозувати, робити висновки й узагальнення.

  Критерії оцінювання результатів роботи:

  • повнота, глибина розкриття теми;
  • рівень креативності у виконанні роботи;
Середа, 24.04.2024, 15:14
Приветствую Вас Гість
Главная | Регистрация | Вход
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 46
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz