Контрольна робота у 8 класі
Ренесанс.
Творчість Фр. Петрарки, Дж. Бокаччо, Сервантеса
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
- У перекладі з французької «Ренесанс» означає:
А античність;
Б відродження;
В середньовіччя;
Г гуманізм.
- Позначте рядок, у якому представлено літературних діячів періоду Ренесансу:
А Петрарка, Бокаччо, Гафіз;
Б Петрарка, Сервантес, Данте;
В Петрарка, Бокаччо, Сервантес;
Г Сервантес, Бокаччо, Хайям.
- Збірка Петрарки «Канцоньєре» у перекладі з італійської означає:
А «Книга сонетів»;
Б «Книга легенд»;
В «Книга віршів»;
Г «Книга пісень».
- Який художній засіб використано у рядках:
Де погляд ніжний, де чарівний вид,
Де постать горда, де струнка постава,
Де мова та бентежна й величава…
А антитеза;
Б анафора;
В метафора;
Г уособлення.
- Позначте, скільки оповідок складають збірку Дж. Бокаччо «Декамерон»:
А 70;
Б 50;
В 10;
Г 100.
- Позначте жанр твору Сервантеса «Дон Кіхот»:
А роман;
Б повість;
В поема;
В героїчний епос.
Завдання з вибором кількох правильних відповідей
- Оберіть з переліку події, які відбувалися у житті Сервантеса:
А служба у кардинала Аквавіви;
Б перебування у Китаї протягом 7 років;
В алжирське рабство;
Г перебування у в’язниці;
Д навколосвітня подорож на власному кораблі;
Е прийняття чернецького сану.
- Якими відкриттями відзначилася доба Відродження:
А відкриття Америки Христофором Колумбом;
Б винахід книгодрукування;
В політ у космос;
Г винахід радіозв’язку.
Завдання на встановлення відповідності
- Встановіть відповідність між рядками сонетів Петрарки та їх приналежністю до однієї з частин збірки «Канцоньєре».
А «Щасливі квіти й благовісні трави,
Прим’яті донною на самоті».
Б «Як радість відійшла моя жива,
В словах надію я плекав безкраю,
Та вітер порозвіював слова». 1. «На життя донни Лаури»
В «Журбою стали довгі дні мої: 2. «На смерть донни Лаури».
Я кличу смерть, бо прагну ту зустріти,
Що був би краще не стрічав її».
Г «Благословенні місяць, день і рік,
Пора, година, край, містина мила.»
Завдання на встановлення хронологічної послідовності
- Встановіть хронологічну послідовність подвигів Дона Кіхота:
А визволення біскайської дами, яка Дон Кіхоту ввижалася зачарованою
принцесою;
Б намагання визволити каторжників;
В захист від покарання хлопця-робітника, який недбало доглядав господарських
овець;
Г зіткнення з похоронною процесією;
Д бій з овечими отарами, які, на думку Дон Кіхота, були двома ворожими
військами;
Е бій з вітряками.
Завдання відкритої форми з короткою відповіддю:
- Як називали У період Відродження освічених людей, які вивчали науки не про
божественне, а про людину. На сьогоднішній день – це люди, які виявляють любов до
ближнього, чинять добро.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Перехід від клерикального до світського стану суспільства – це …
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КЛЮЧ:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Б |
В |
Г |
Б |
Г |
А |
А,В,Г,Е |
А,Б |
1-А,Г 2-Б,В |
А-3, Б-6, В-1, Г-5, Д-4, Е-2. |
гуманісти |
секуляризація |