Персональний сайт Думбай Тетяни Миколаївни
 Контрольна робота в 11 класі за творами Б. Брехта «Життя Галілея» та А. Камю «Чума»

Контрольна робота в 11 класі

за творами Б. Брехта «Життя Галілея» та А. Камю «Чума»

Завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді

  1. Позначте політичні уподобання Б.Брехта:

А   стає прихильником поетапних демократичних перетворень шляхом реформування влади;

Б   зближується з комуністичним рухом і залучається до його пропаганди;

В  дотримується теорії індивідуалістичного бунту проти капіталістичної влади;

Г   підтримує шовіністичні ідеї партії Гітлера, тому що бачить у ній рятівника країни, що потерпала від економічної кризи.

  1. Який  особистий життєвий досвід, набутий за часів Першої світової війни став  основою для написання вірша Б.Брехта  «Легенда про мертвого солдата»?

А   працював у військовому шпиталі санітаром;

Б    працював військовим кореспондентом; 

В   командував військовим підрозділом;

Г   був стороннім споглядачем військових подій.

  1. В основу сюжету п’єси Б.Брехта «Життя Галілея» покладено наступну подію:

А   нескореність вченого перед силою влади заради прогресивного розвитку науки;

Б    трагедія особистого життя людини, відданої науці;

В    пошук істини життя Галілеєм;

Г   зречення Галілеєм під тиском інквізиції своїх наукових відкриттів і поглядів.

  1. У  художній творчості А.Камю висвітлені наступні філософські категорії:

А   простору і часу;

Б    співвідношення добра і зла;

В    призначення людини у світі;

Г   бунту, свободи, морального вибору.

  1. Визначте жанр твору А. Камю «Чума»:

А   соціально-побутовий роман;

Б    морально-психологічний роман;

В   філософський роман-притча;

Г   соціально-психологічний роман.

  1. Позначте проблематику твору А.Камю «Чума»:

А   бунт незалежної особистості проти суспільної думки;

Б   переживання особистістю «межової ситуації»; відчуття абсурдності буття; проблема морального вибору;

В    значення міжособистісних стосунків для відчуття  гармонії із світом і собою;

Г    одвічне протистояння митця і влади, пошук  місця в житті.

Завдання з вибором кількох правильних відповідей

  1. Визначте основні положення теорії «епічного театру» Б.Брехта:

А   головним має бути звернення не до почуттів, а до розуму читача;

Б   потрібно зацікавлювати глядача не перебігом подій, а ідеями твору;

В   давати глядачеві змогу виявляти почуття;

Г   примушувати глядача приймати рішення;

Д   давати уявлення про персонажів твору через їхні безпосередні дії;

Е   формувати уявлення про характер дійових осіб через розповідь.

  1. Для художнього світу А.Камю є характерними ознаки:

А   щільний зв’язок з екзистенціалістськими ідеями та концепціями;

Б   оптимістичний погляд у майбутнє, зображення радощів, насолод життя;

В   зображення абсурдності життя, «межової ситуації», в якій опинилася особистість;

Г   звернення до фантастичних сюжетів, глибокий містицизм зображуваного;

Д   проблема морального вибору, особистої відповідальності перед іншими людьми.

Завдання на встановлення відповідності

  1. Установіть відповідність між персонажем роману А.Камю «Чума» та його словами:

А   «Бути чесним – значить робити свою справу»                              1. Тарру       

Б   «Тепер я знаю, людина здатна на великі подвиги.                         2. Панлю

      Але якщо при цьому вона не здатна на великі почуття,               3. Рамбер

      її для мене не існує».                                                                         4. Ріє                                                               

В   «Мені достеменно відомо, що кожен носить її, чуму,                 

       в собі, бо не існує такої людини на світі, якої б вона

       не торкнулася.»

Г    «Любов до Бога – трудна любов. Вона вимагає

      цілковитого самозречення, зневаги до своєї особи»

  1. Установіть відповідність між персонажем роману Б.Брехта «Життя Галілея» та його словами:

А   «Нещасна та країна, що не має героїв»

Б   «Нещасна та країна, якій потрібні герої»                                       1.  Сагредо

В   «Якби я вистояв, то вчені могли б скласти щось на зразок          2. Андреа

      Гіппократової присяги лікарів»                                                       3. Галілей

Г   «Я люблю науку, але ще більш я люблю тебе, мій друже»

Завдання  відкритої форми з короткою відповіддю

  1. Напрям у філософії та літературі ХХ ст., визначальними рисами якого є: зображення абсурдності життя, відчуття відчаю, страху, самотності, боротьби особистості з ворожим середовищем.
  2. Невелика розповідь алегоричного характеру, що має особливу форму оповіді: розпочинається з абстрактних понять, поступово наближається до головної теми, а потім знову повертається до початку.
  3. Напишіть твір-мініатюру за поданими темами:

А   «Кого або що зрадив Галілей?» (за драмою Б.Брехта «Життя Галілея»).

Б    «Кожен носить її, чуму, в собі, бо не існує такої людини на світі, якої б вона не торкнулася» (за романом А.Камю «Чума»).                  (3 б.)

КЛЮЧ:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Б

А

Г

Г

В

Б

А, Б, Г, Е

А, В, Д

А-4, Б-3, В-1, Г-2

А-2, Б, В-3, Г-1

екзистенціалізм

парабола

 

П`ятниця, 26.04.2024, 08:32
Приветствую Вас Гість
Главная | Регистрация | Вход
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наш опрос
Каким должен быть в Вашем понимании современный педагог?
Всього відповідей: 60
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz